درحال دریافت اطلاعات...

loading

ساعات کاری : همه روزه به جز ایام تعطیل رسمی ساعت 9 صبح الی 17 عصر | پنجشنبه ها ساعت 9 صبح الی 14

پرسش و پاسخ متداول

 

سوالات متداول

 

 

 

1. رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

روی گزینه "رمز خود را فراموش کرده اید" کلیک کنید.

جهت یادآوری کلمه ی عبور شماره موبایل خود را وارد نمایید.

پس از دریافت پیامک می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

2. آیا امکان خرید کفش به صورت حضوری می باشد ؟

بله، شما میتوانید با مراجعه به شعب کفش تن تاک (آدرس در سایت می باشد) به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

3.از چه راه هایی میشه کفش خرید ؟

از طریق سایت،  اینستاگرام و به صورت حضوری

4. اگر کفش اندازه نباشد چه کنیم؟

به پشتیبانی سایت پیام دهید.

5.آیا کالا را خریدیم اندازه نبود و یا نخواستیم امکان پس دادن یا مرجوع کردن وجود دارد؟

بله ، شما میتوانید در صورت به وجود آمد مشکل کفش را تعویض کنید و یا پس دهید

6. ارسال کالا به چه صورت می باشد ؟

ارسال کالا در صورت موجود بودن برای تهران بین 2 تا 3 روز کاری برای شهرستان 3 تا 7 روز کاری می باشد.

7.هزینه ارسال چقد می باشد ؟

ارسال کالا به سراسر ایران رایگان می باشد.

8. آیا امکان دارد بدون ثبت نام خرید انجام دهم ؟

خیر، شما اول باید در سایت ثبت نام را انجام دهید بعد خرید کنید.

9. بعد از خرید چطور هزینه را پرداخت کنم ؟

شما میتوانید پرداخت را به صورت آنلاین از طریق سایت انجام و هم در محل زمان دریافت کالا هزینه را پرداخت کنید.

10. با چه کارت هایی میتوان پرداخت را انجام داد؟

با تمامی کارت های عضو شتاب میتوانید پرداخت را انجام دهید.

11. آیا می توانیم هنگام دریافت کالا پول نقد پرداخت کنیم ؟

خیر ، باید از طرق کارت پرداخت شود

12. چگونه پول کالا را برگشت می دهید ؟

بعد از برگشت محصول کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و روند برگشت را به شما توضیح میدهند.

13. شماره تماس مستقیم برای ارتباط وجود دارد ؟

خیر به شماره پشتیبانی پیام دهید در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.

14. چگونه میتوان آدرس درست صفحه اینستاگرام تن تاک را پیدا کرد ؟

آدرس صفحه اینستاگرام :  @tantak_ir 

15. در چه ساعت هایی امکان خرید وجود دارد؟

در 24 ساعت از شبانه روز و هر روز هفته امکان ثبت سفارش وجود دارد.

16. چگونه میتوانم از سایز کفش مطلع شوم ؟

در سایت راهنمای سایز کفش وجود دارد و با استفاده از آن میتوانید کفش مناسب پای خود را انتخاب کنید.

17. چگونه میتوان سفارش خود را پیگیری کنم ؟

 با وارد شدن به پروفایل خود میتوانید بر روی سفارشات من کلیک کنید و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

18. آیا امکان این است از فروشگاه تن تاک خرید انجام دهم و کالا برای فرد دیگری ارسال شود؟

بله، شما میتوانید در زمان سفارش به قسمت ارسال محصول رسیدید آدرس جدید را ثبت کنید و اطلاعات گیرنده را تکمیل کنید. توجه داشته باشید در صورت پرداخت آنلاین، تحویل گیرنده آدرس باید کارت شناسایی خود را همراه داشته باشد. بنابراین اطلاعات گیرنده را درست وارد کنید.

19. تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دراد؟

شما تا 10 روز  امکان برگردان کالا را دارید و در غیر این صورت از 10 روز بیشتر طول بکشد کالا پس گرفته نمی شود.

20. آیا برای برگشت کالا باید هزینه پرداخت شود ؟ 

خیر شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید.

21.اگر کالایی که دریافت کرده ام مشکلی داشت و یا با سایت مغایرت داشت باید چه کنم ؟

فروشگاه تن تاک شرایطی را فراهم کرده بعد از بروز مشکل بعد از خرید بتوانید کالا را برگردانید به شماره پشتیبانی سایت پیام دهید سریعا با شما تماس گرفته میشود.  پشتیبانی: ارسال عدد 1 به 100010001212

22.چگونه میتوانم سفارش خود را لغو کنم ؟

به پشتیبانی سایت پیام دهید ارسال عدد 1 به 100010001212در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.

23.  آیا میتوانم تعداد بیشتری خریداری کنم ؟

بله این امکان وجود داد.